Jouw talent alleen is niet voldoende voor een bloeiende onderneming.

Natuurlijk ben je goed in je vak. En ja, je kunt genoeg opdrachten krijgen. Maar de vraag is hoe jij je doelgroep bereikt? Hoe weten ze van je bestaan? Hoe run je een bedrijf?
Je realiseert je dat je maar een kans hebt om een eerste indruk te maken. Waar je mee naar buiten komt moet dus goed zijn. Het moet de juiste sfeer hebben en de juiste doelgroep aanspreken. Om dit te kunnen neerzetten is het nodig helder te hebben wie je doelgroep is, wat is je Unique Selling Point? Waarmee onderscheid jij je van anderen? En wat is de visie die je neer wil zetten?


WebCraft geeft je een krachtige STRATEGIE

Ik help je bij het definieren van je Unique Selling Point, je doelgroep of je niche, je bedrijfsnaam of productnamen, je Branding en Positionering, en je marketing mogelijkheden. Waar zit voor jou 'het gat in de markt'?

                                             

... en maakt een passend ONTWERP


Stel je voor dat er iemand is die - voor dat wat jij het liefste doet en waar je je geld mee verdient - een naam kan bedenken die precies past. En bij die naam ook een logo en een huisstijl. En vervolgens een visitekaartje maakt die helemaal communiceert wie jij bent?
Dat zou toch fantastisch zijn?
Die persoon bestaat!



Ik help je je bedrijf neer te zetten in de wereld! Ik geef vorm, beeld, woord, kleur en voeding aan jouw talenten.